LetS jOiN

Aug 19, 2010

chapter 14 : inikah TAKDIR?

assalamualaikum kawan2....

semakin hidup aku ni da nak sampai ke penghujungny di INTI ni....
semakin banyak aku berfikir....
berfikir tentang segalanya...
segala yang merunsingkan
segala yang menyedihkan
segala yang menghampakan

seperti yang diborakkan bersama seorang kawan aku....
rasanya hidup di sini bukanlah untuk aku
adakah takdir aku untuk mengharungi hidup yang 'ambiguous' ni??

tetapi...pilihan itu didasari atas kehendak aku sendiri
the choice that we made is our destiny

tapi aku belum dapat merasakan kesesuaian itu
mungkinkah................

yang terbaik hanyalah berserah...
just follow the trend

p/s : sebenarnya xtau apa yang aku bebelkan ni memberi kefahaman kepada kawan2 semua atau tidak....andaikan saja anda semua faham.....wee...(^^)v

No comments:

Post a Comment