LetS jOiN

Aug 18, 2010

chapter 13 : hide n seek

assalamualaikum.....

aku terus je nk msuk main point sbb aku da xtau nk berkias2....
kalau la aku diberi peluang untuk buat pilihan....ya Allah...aku xmahu lahir ke dunia ni....

hidup ni macam GAMBLE....haish...macam aku penah kate dekat sorang kawan aku ni....
hidup aku xpena xd masalah....ade je y datang...xberhenti2....

makin lame...makin banyak..makin memeningkan...makin merunsingkan kepala hotak ak ni...
aku selalu berangan nak sangat lari jauh....jauh...punye la jauh...dan jauh dari kehidupan ni...
macan main HIDE n SEEK....nak pergi tempat jauh2...sampai xd sape boleh jumpe...

realiti kehidupan penuh dengan penipuan dan kezaliman...selalu menyakitkan dan selalu menyusahkan...aku selalu jealous dengan manusia2 y mampu menikmati kehidupan dengan sgt bahagia dan meriahnya....aku.....AKU....aku.....sepertinya aku tidak mampu begitu..penghidupan yang menyedihkan !!!! sungguh menyadiskan....

pergi....pergi....pergilah dari hidup ini wahai masalah...problems....memang menjengkelkan dan me-demotivate-kan aku..nyah kau..pergi lah kau...

Ya Allah....sesungguhnya Engkaulah yang maha mengetahui atas segala apa yang berlaku. berikanlah kepadaku kehidupan yang Engkau redhai dan Engkau rahmati. hidupkanlah hati ini dengan sinar cahaya-Mu. sesungguhnya Engkaulah maha halus dan maha memberi sesuatu.

2 comments:

  1. "tidak seorang pun akan mendapat manisnya iman sebelum dia ditimpa bala, masalah dan bencana.. "

    sabar :)

    ReplyDelete